Viac ako 20 prípadov, kedy sa dostala exteriérová reklama na vyššiu úroveň

Podľa psychológov má každá farba použitá pri tvorbe reklamy tendenciu vzbudzovať u zákazníkov určité emócie. Napríklad, červená ľudskú pozornosť priťahuje a zvyčajne vytvára zmysel pre silu, zatiaľ čo prostredníctvom modrej vnímame veci dôveryhodne a zvyčajne sa spája s odvahou. Aby marketéri dokázali zvýšiť tržby za svoje produkty, používajú rôzne stratégie a niekedy sú ich výsledky naozaj pôsobivé.

Zdravanalada.sk vyzbierala najpoprednejšie príklady vonkajšej reklamy, ktoré vás určite prinútia pozrieť sa na obrázok dvakrát a oceniť tvorivosť návrhárov.

21. Yahoo! Mail: Na veľkosti už viac nezáleží.

“Prenesieme za Vás aj ťažké prílohy.”

20. Carlo & Co: Som pripravený spraviť vám dokonalý vlasový účes.

19. IKEA: Dokonalé riešenie pre úzke byty.

“Nájdite jedno, ktoré sedí.”

18. Kit Kat: Užívajte si rozhovor bez pripojenia sa na internet.

17. Kleenex udrží váš nos stále čistý.

16. Dieru vyvŕtate aj do susedovho múru.

15.Opaľujte sa, ale na chvíľku si dajte aj pauzu.

14. Bounty vyčistí všetok váš neporiadok.

“Robí drobnú prácu VEĽKÝCH šmykov.”

13. Tam, kde sedíte, sa pripútajte bezpečnostným pásom.

“Zadné sedadlá nie sú bezpečnejšie. Pripútajte sa.”

12. Peter Walsh dokáže dokonca riadiť aj tučniaky.

11. IMAX: Pozrite sa na svet očami 3D.

10. Miele nič neunikne.

9. Honda: Už žiadne hračky, len skutočné autá...

8. Čaju nikdy nie je dosť.

7. Ariel: Užívajte si bielu.

6. Mondo Pasta: Nebudete sa môcť z taniera odtrhnúť.

“Je tak dobrý, že ťa to nepustí.”

5. Colgate: Už žiadne odtiene žltej

4. Bezpečnostné sklo 3M: Dokonca mu veríme aj v tom, že ochráni skutočné peniaze.

3. McDonald’s: Nasledujte žltý prechod pre chodcov.

2. Sprite: Táto reklama je jediná, kedy je rozliatie tekutiny v poriadku.

1. Adidas nedovolí vášmu protivníkovi streliť gól.

Ktorá reklama je podľa vás najpôsobivejšia? Zdieľajte svoje názory s nami v komentároch!

Pozrite si fotografie na brosulting / instagram, brosulting / instagram